Рівно місяць назад, 5 червня, в Дніпрі розпочав свою роботу в тестовому режимі «Контакт-центр» з питань аварійних ситуацій у сфері благоустрою та житлово-комунального господарства.
Сьогодні можна зробити певні підсумки його праці.
Сред топ-10 проблем, за вирішенням яких до міської ради в означений період зверталися мешканці міста, на першому місці за кількістю звернень знаходиться проблема аварійних дерев, на другому — вуличне освітлення, третє — каналізація.
Проблема непрацюючих ліфтів посідає восьму сходинку. За місяць роботи контакт-центру відремотовано сім ліфтів. Серед найпоширеніших проблем — підйомник потребує ремонту, не працює, зупинився між поверхами, не працюють кнопки ліфта.
Зазначимо, що як свідчать дані офіційного сайту контакт-центру, проблеми з непрацюючими ліфтами вирішувалися доволі оперативно: за один-два дні ліфти запускалися в роботу.