З початку року у Львові діє «Гаряча лінія міста». За номером 15–80 кожен містянин може повідомити про проблему, яка стосується житлово-комунальної сфери міста і не тільки. Наразі вже є перші результати такої роботи. Станом на 1 червня на «Гарячу лінію міста» надійшло близько 102 тис. дзвінків. Найчастіше зверталися з питань електропостачання, відсутності подачі холодної води в житлових будинках, а також щодо несправності ліфтів. В кількісному варіанті ситуація виглядає наступним чином: з аварійних ситуацій — 3200 звернень, відсутності подачі холодної води — 1600, роботи ліфтів — 1500.
Крім того, з 10 травня на «Гарячій лінії міста» запроваджено мобільний додаток, за допомогою якого мешканець може зареєструватися і подати звернення. Опрацьоване звернення скеровується до виконавця. Всі етапи мешканець може відслідковувати. Коли ж звернення виконано, мешканець бачить, що звернення закрите, і може сам підтвердити його виконання.
Також про поточний стан свого звернення позивач може дізнатися на сайті 1580.lviv.ua.
Нещодавно подібна послуга з'явилася і в Дніпрі https://hotline.dniprorada.gov.ua/, наразі така система знаходиться в тестовому режимі.
В обох випадках міська влада прагне прискорити час розгляду звернень громадян, а також зробити виконання цих звернень більш прозорим і мобільним.