У минулому році виконавці житлово-комунальних послуг перерахували киянам за неякісно надані послуги 47,3 млн грн. Про це свідчать підсумкові дані роботи житлово-комунальної інспекції міста Києва, повідомляє сайт КМДА. Зокрема, перерахунок був виконаний компаніями, що здійснюють прибирання під'їздів будинків та прибудинкових територій, а також технічно обслуговують ліфти.
Усього проведено 2 012 планових контрольних заходів та 618 позапланових контрольних заходів за зверненнями громадян.
Нагадаємо, у Києві найближчим часом запровадять систему оплати комунальних послуг в єдиній електронній системі. Система матиме назву «Простір житлово-комунальних послуг». В рамках проекту буде створено єдину інформаційно-аналітичну систему, яка працюватиме в електронному форматі, там українці зможуть отримувати всі послуги, пов'язані з ЖКГ.