A+ A A-
1

Эйфелева башня в Париже ФранцияУ Парижі через страйк закрито для відвідувачів одну з головних туристичних локацій Франції, Ейфелеву вежу, – повідомляється на її офіційній сторінці в Twitter.
Наразі в Парижі співробітники вежі Ейфеля протестують проти нової політики її відвідування, яка, за даними профспілки, спричиняє величезні черги.
У липні керівництво локації збільшило кількість квитків, що їх можна отримати онлайн з указанням часу відвідування, з 20% до 50%. Для таких відвідувачів резервуються спеціальні ліфти, внаслідок чого створюються величезні черги. При цьому такий ліфт у час пік може бути напівпорожнім.

Подробнее ...
1

astanaЗа повідомленням нашого кореспондента, в Астані, Казахстан, оплата поїздок на ліфтах здійснюється за допомогою платіжної картки. Здавалося б, нічого дивного, але останнім часом користуватися нею стало зручніше завдяки чат-боту Smart Astana в месенджері Telegram.

Відтепер кожен власник картки може перевірити свій баланс та поповнити його, просто скориставшись чат-ботом. Поповнення можна здійснити як через банківську карту, так і через мобільний баланс. Тепер людина не прив’язана до офісів, усе мобільно, — запевняють ентузіасти нововведення.

На даний момент до сервісу під’єднано три сервісні компанії. Решта вісім – на стадії підключення.

Подробнее ...
1

Лиссабон18 липня дві туристки, що подорожували Португалією, застрягли в ліфтів міста Лісабон. Постраждалі, скориставшись  інтернетом, знайшли перший-ліпший номер телефону лісабонської поліції і помилково зателефонували до американського департаменту поліції міста Лісабон, яке знаходиться в штаті Мен.
Поліцейский диспетчер Кеті Рой, яка відповіла на дзвінок, була дуже здивована, дізнавшись, що їй дзвонять з Португалії. Їй довелося витратити певний час, аби розібратися в ситуації. Коли ж все з'ясувалося, поліція США зв'язалася з португальською поліцією Лісабона і жінок  звільнили з ліфтового полону. Як виявилося пізніше, в ліфті не спрацювала аварійна кнопка. Ніхто не постраждав.

Подробнее ...
1

noiseОператор зв’язку Vodafone Germany й німецький промисловий концерн ThyssenKrupp обладнали понад мільйон ліфтів по всьому світу сім-картами для прогностичного обслуговування та скорочення часу простою.

Компанії уклали договір партнерства у галузі підключення до так званого «Інтернету речей» (IoT) у 2016 році. За умовами угоди, Vodafone надає свою глобальну платформу M2M і sim-карти для вже діючих та нових ліфтів в Європі, Азії, Північній та Південній Америках. Оператор уже оголосив про під’єднання до віддаленого обслуговування 120 тисяч ліфтів у Німеччині, Південній Кореї, Іспанії та США завдяки хмарній платформі МАХ. Рішення відслідковує сценарії, що передують неполадкам та дозволяє запобігти великим несправностям.

За даними ThyssenKrupp Elevator, щорічно на обслуговування ліфтів витрачається 190 годин, упродовж яких підйомники недоступні для пасажирів. У Німеччині кожний ліфт потребує техобслуговування чотири рази на рік.

Подробнее ...

Site buit by Jackson G

Телефоны редакции:

+38 (056) 787-05-28

Использование материалов данного сайта разрешается при условии открытой гиперссылки на liftexpert.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов. Гиперссылка должна быть размещена в первом абзаце материала.

Перепечатка статей, других текстовых материалов, иллюстраций и фотографий с печатного издания «Лифт Эксперт» разрешается только с письменного согласия правообладателя.

В случае нарушения авторских прав, «Лифт Эксперт» оставляет за собой право защищать свои права и интересы путем подачи жалоб в правоохранительные органы, а также исковых заявлений в судебные органы.


© 2012–2015. ООО Фирма «САНСЕТ» Все права защищены.

Вход