Оператор зв’язку Vodafone Germany й німецький промисловий концерн ThyssenKrupp обладнали понад мільйон ліфтів по всьому світу сім-картами для прогностичного обслуговування та скорочення часу простою.
Компанії уклали договір партнерства у галузі підключення до так званого «Інтернету речей» (IoT) у 2016 році. За умовами угоди, Vodafone надає свою глобальну платформу M2M і sim-карти для вже діючих та нових ліфтів в Європі, Азії, Північній та Південній Америках. Оператор уже оголосив про під’єднання до віддаленого обслуговування 120 тисяч ліфтів у Німеччині, Південній Кореї, Іспанії та США завдяки хмарній платформі МАХ. Рішення відслідковує сценарії, що передують неполадкам та дозволяє запобігти великим несправностям.
За даними ThyssenKrupp Elevator, щорічно на обслуговування ліфтів витрачається 190 годин, упродовж яких підйомники недоступні для пасажирів. У Німеччині кожний ліфт потребує техобслуговування чотири рази на рік.