A+ A A-
1

руслан штурмак для сайтаВ Україні з кожним роком все більше створюється ОСББ: наприклад, за даними Мінрегіону, в цьому році цифра складає понад 27 тис. об’єднань. Ті ж будинки, в яких не створено ОСББ, обслуговуються комунальними сервісними підприємствами.

Саме на їхні плечі лягає вся відповідальність за утримання будинку. Цей складний та кропіткий процес пов’язаний з безліччю нюансів, але передусім необхідно мати уявлення про роботу всіх систем, що забезпечують функціонування будинку, мешканці якого виявили бажання самостійно управляти своїми справами або, як у випадку з комунальними підприємствами, надавати якісний сервіс. Забезпечення злагодженої роботи ліфта є одним з головних завдань, адже від його повсякденної роботи залежить комфортне життя усіх мешканців. Звичайно, щоб ліфт працював і вчасно був полагоджений, необхідно за ним слідкувати, перевіряти, ремонтувати — одним словом, обслуговувати. А оскільки ліфт є транспортним засобом, і як будь-який подібний засіб, потребує сервісного обслуговування. Тому перед тим, як довірити технічне обслуговування свого ліфта конкретному підприємству, мешканці будинку повинні зважити всі «за» та «проти» й обрати високоякісних фахівців — економити в даному випадку не можна, економія на безпеці завжди закінчується трагічно.

Вибір ОСББ та комунальних підприємств у місті Запоріжжі був на користь безпеки, тому вже декілька років багатоповерхові будинки обслуговує компанія «Сансет Ліфтсервіс». В інтерв’ю нашому журналу директор цієї компанії Руслан Штурмак поділився основними пріоритетами, якими керується компанія в своїй роботі.

Скажіть, чому керівництва ОСББ міста Запоріжжя та комунальні обслуговуючі підприємства звертаються саме до вашої компанії?

Це зрозуміло: «Сансет Ліфтсервіс» завжди пропонує своїм клієнтам надання високоякісних послуг. Кваліфікований сервіс — це основний наш пріоритет. Відповідно до цього ми і вибудовуємо нашу роботу. Наразі наша компанія може запропонувати найвигідніше співвідношення між ціною за обслуговування та якістю надання сервісу. Тому ОСББ і комунальний сервіс обирають саме нас.

У чому це проявляється конкретно?

По-перше, ми маємо зворотній зв’язок з нашими клієнтами, розгалужену диспетчерську службу, завдяки якій ми завжди в курсі, де і коли поламався ліфт. Але в будь-якому випадку — диспетчеризовано ліфт чи ні — всередині ліфта, що ми обслуговуємо, знаходиться пам’ятка про правила експлуатації, де вказані наші контакти і всі можливості зв’язатися з нами. Фахівці компанії прибувають на виклик швидко: як правило, не пізніше 25 хвилин від моменту аварійного виклику.

По-друге, як я вже говорив, це кваліфіковане надання послуг. У складі «Сансет Ліфтсервіс» — висококваліфіковані фахівці, за роботу яких компанія несе повну відповідальність, оскільки їх і готує. Маємо цілу систему навчання: кожен працівник-механік, закінчуючи курс, складає іспит, у результаті якого визначається його рівень та кваліфікація. Тож, ще одним пріоритетом в нашій роботі є кадри. Я впевнений, що саме завдяки професійності наших електромеханіків ми надаємо той рівень сервісу, який забезпечує якісну та безперебійну роботу ліфтів, що ми обслуговуємо.

По-третє, це — аварійна служба, яка оперативно прибуває на виклик. Забезпечуємо ми це наявністю автомобільного парку, достатнього, аби охопити все місто Запоріжжя.

По-четверте — основне — наша компанія вже декілька років планомірно, системно провадить капітальні ремонти ліфтового обладнання в Запоріжжі. Як правило, такі ремонти фінансуються міською владою.

Наша компанія, у свою чергу, здійснює такі ремонти, використовуючи багаторічний досвід, накопичений впродовж десятиріч. Ми завжди маємо достатню кількість необхідного обладнання та запчастин, щоб виконати ремонти точно у заплановані терміни. Це, безумовно, велика наша перевага, оскільки мешканцям не потрібно чекати місяцями, коли ж нарешті відремонтують ліфт.

Варто зазначити, що під час ремонту ми звертаємо увагу і на облаштування машинного приміщення — воно завжди знаходиться в чистоті, доглянуто. Міняємо вікна, двері, наголошуємо, щоб керівники ОСББ і ЖКП слідкували за тим, щоб у машинне приміщення не заходили сторонні особи. Щоб запобігти таким неприємним ситуаціям, як розграбування ліфтів, ми маємо можливості встановлювати в машинних приміщеннях охоронні системи, які у випадку несанкціонованого проникнення сигналізують мешканцям, про те, що хтось сторонній намагається вкрасти ліфтове обладнання.
Завжди наголошуємо і керівникам ОСББ/ЖКП, і мешканцям будинку, що ліфт — це їхня власність, тому від того, як вони до неї ставляться, напряму залежить робота підйомника. Як правило, представники ОСББ і комунальних підприємств це розуміють і співпрацюють з нами. Отже, налагодження співпраці з ОСББ та ЖКП — це також один з головних пріоритетів нашої роботи.

Повністю матеріал читайте в журналі «Ліфт Експерт» № 54

Подробнее ...
1

diason logoОстаннім часом питання вивезення сміття в містах України набуло неабиякої гостроти. Так, ситуація, що склалася нещодавно у Львові, продемонструвала нагальну необхідність пошуку нових підходів до самої технології збору сміття, а також до його утилізації.
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, враховуючи європейський досвід з цього питання, затвердив нові Державні будівельні норми, що дозволяють встановлювати системи підземного збору сміття. Такими системами вже давно користуються в Європі, оскільки це зручно, гігієнічно та естетично.
В нашій країні однією з перших виробляти і встановлювати такі системи розпочала компанія «ДІАСОН».

 

 

 

 

 DIASON EcoBox – нова система збору та підземного зберігання сміття, яка покликана позбавити

diason три бачка городян і комунальні служби «сміттєвої» проблеми.

DIASON EcoBox:

— допоможе місту вирішити низку його проблем і зробить його чистіше та приємніше;
— перетворить некрасиві сміттєві майданчики на об’єкти архітектури міської забудови або парку;
— це крок у майбутнє.


Основу системи DIASON EcoBox складає гідравлічна підйомна платформа стійкового типу. Габарити платформи, висота підйому і тримкість визначаються, виходячи з кількості встановлених на ній сміттєвих контейнерів, їхнього типу, геометричних розмірів, загальної маси накопичуваних у них відходів.
Підйомна платформа встановлюється у заздалегідь підготовлену бетонну шахту (приямок), частину якої відведено під апаратну, де встановлюється гідравлічна станція та електрощит. Верхня кришка може бути виготовлена «під тротуарний камінь».

diason liftsОсобливості та переваги системи DIASON EcoBox:
— візуальна й санітарна чистота навколо точок збору відходів;
— точки збору сміття не приваблюють безхатченків;
— немає неприємного запаху від розкладання харчових відходів;
— точки збору не служать місцем проживання небезпечних бродячих тварин;
— харчові та побутові відходи не розтягаються птахами;
— точки збору сміття не сприяють розмноженню комах, пацюків та інших шкідників.

Можливі варіанти виготовлення систем на 1, 2 та 3 сміттєвих контейнери.

Конструктивні особливості  DIASON EcoBox:

— Можливість виготовити кришку підйомника «під тротуарну плитку».

— Підйом здійснюється за допомогою пульта керування або звичайного шуруповерта (автономний варіант).

— Можливість встановлення системи гасіння пожежі.

— Можливість встановлення датчика заповнення контейнерів.

— Можливість встановлення системи передачі інформації про наповненість контейнера диспетчеру.

— Повністю оцинкована конструкція.

DIASON EcoBox Система на 1 сміттєвий контейнер Система на 2 сміттєві контейнери Система на 3 сміттєві контейнери
Габарити підйомника (* у складеному стані), мм 1500×1500×2000 (*500) 3500×1500×2000 (*500) 5200×1500×2000 (*500)
Габарити підземного підйомного бункера, мм 1900×1700×2200 3900×1700×2200 5600×1700×2200

* За бажанням замовника конфігурацію та габарити можна змінити.

 

diason vinnyzaDIASON

www.diason.com.ua

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Комерційний відділ:
+38 (097) 092 71 99
+38 (068) 206 82 08
вул. Берегова 240а
м. Дніпро

 

 

 

На фото: система DIASON EcoBox у м. Вінниця 

 

Подробнее ...
1
P816003116 серпня в сесійній залі Дніпровської міської ради відбулося урочисте вручення свідоцтв головам ОСББ та ЖБК про підвищення кваліфікації за напрямом «Управління багатоквартирним будинком». Свідоцтва вручав безпосередньо очільник міста Борис Філатов. Зокрема у своєму зверненні до домовласників він зазначив, що організація цих курсів стала можливою завдяки старанням та наполегливості депутата міської ради Анжеліки Пилипенко, а також бажанню співвласників багатоквартирних будинків навчатися й розвиватися в напрямку самостійного керування своїм житлом.
«Ця ініціатива має чимале значення для міста. ОСББ та ЖБК – ефективна форма самоорганізації громадян. За час цієї каденції міськради було створено близько 1 360 ОСББ та ЖБК. За перше півріччя 2018 року сформовано 55 нових об’єднань домовласників. Людей треба навчати, тим самим об'єднуючи їх. Адже отримані знання вони застосовують на своє благо та благо тих, хто мешкає поруч. Тому ми дуже вдячні викладацькому корпусу й тим, хто виявив бажання вчитися», – зазначив Борис Філатов.
Також мер акцентував увагу на тому, що цю програму прагнули використати у своїх цілях представники різних політичний сил Дніпра, тому він узяв її під свою опіку. Ця програма має бути корисна перш за все для людей, а не в якості політичної агітації,— зазначив він.
Більшість голів ОСББ та ЖБК висловили бажання навчатися далі, оскільки знання, які їм дали в межах програми, є дуже корисними і дозволяють подолати труднощі, що виникають при управлінні. Голова нещодавно створеного ОСББ «Усенко, 11» Тетяна Журавльова відмітила, що для неї ця програма стала просто порятунком, завдяки їй питання, що вирішувалися роками, розв'язалися буквально за кілька місяців.
Також пані Тетяна в інтерв'ю журналу «Ліфт Експерт» зазначила, що в межах програми досвічені фахівці пояснювали слухачам усі тонкощі, пов'язані з експлуатацією та обслуговуванням ліфтів. В ОСББ, яким керує Тетяна Журавльова, чотири ліфти — всі вони допрацьовують свій термін експлуатації, однак, завдяки тому, що ОСББ самостійно обрало компанію для обслуговування та ремонту ліфтів, вони працюють, електромеханіки на виклики приїжджають вчасно, завжди ввічливі, зазначають, на що варто звернути увагу, яке обладнання вже треба міняти, на що вже зараз необхідно звернути увагу і змінити у майбутньому.
«Один з ліфтів ламається частіше за інші, саме його необхідно буде серйозно ремонтувати,— зазначає голова ОСББ.— Для його ремонту ми плануємо подавати проект до міської ради щодо співфінансування і збирати кошти самостійно. Крім того, в будинку, слідкують за тим, щоб на технічний поверх не заходили сторонні люди. Крадіжок ліфтовго обладнання у нас немає. Це наше майно, ми його доглядаємо і бережемо».
Цикл семінарів планують продовжити. Отже, домоуправителі, котрі бажають отримати необхідні для себе навички, можуть звернутися до відділу з роботи з органами самоорганізації населення та об’єднаннями громадян.
 
Нагадаємо,що для підтримки ОСББ та ЖБК у Дніпрі діє Програма сприяння. Завдяки цій муніципальній ініціативі співфінансування, цього року до титульного списку включено 225 робіт. Це – ремонти ліфтів, покрівель, електрощитових, під'їздів, заміна вікон, проведення труб у підвалах, обладнання індивідуальних теплових пунктів, заміна каналізаційних труб та утеплення фасадів.

Подробнее ...
1

Побили механікаУ Рівному в одному з будинків, що знаходиться у власності ОСББ, зламався ліфт. На виклик мешканців будинку прибули електромеханіки обслуговуючої ліфтової компанії з метою полагодити техніку. Не дивлячись на те, що був вихідний день, субота, близько дев'ятої години вечора механіки почали оглядати та ремонтувати ліфт.
Раптом до одного з електромеханіків, Вадима Коротенко, підійшов невідомий чоловік, що спустився з верхніх поверхів, та заявив, що півгодини назад він не міг спуститися ліфтом з дитиною і тому він має претензії до працівників. Після цього невідомий вдарив Вадима ногою по голові і в обличчя. Сталося все швидко, так що постраждалий не встиг зреагувати, а нападник хутко втік.
Викликали швидку і поліцію; після огляду механіка відпривили на лікарняний.
Голова ОСББ цього будинку Анатолій Овчинніков заняв принципову позицію, проінформувавши усіх мешканців, що ліфт не буде працювати, доки нападника не знайдуть. Очевидно, якщо нападник спускався ліфтом з дитиною, то він тут і проживає. Наразі ведеться слідство.
Вражає сама ситуація: працівник обслуговуючої компанії прибув для ремонту ліфта, а його побив мешканець будинку (при цьому, ймовірно, самі ж мешканці ліфт і поламали). Виходить, що таким «власникам» ліфт взагалі не потрібний, нехай ходять пішки? Аргумент, який зараз часто звучить від членів ОСББ, що ми за все самі платимо, зовсім не дає їм права бити ремонтників ногами. Перед тим, як стати членом ОСББ, необхідно стати людиною, а якщо ти нею не є — навіщо тобі ліфт?

Подробнее ...

Site buit by Jackson G

Телефоны редакции:

+38 (056) 787-05-28

Использование материалов данного сайта разрешается при условии открытой гиперссылки на liftexpert.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов. Гиперссылка должна быть размещена в первом абзаце материала.

Перепечатка статей, других текстовых материалов, иллюстраций и фотографий с печатного издания «Лифт Эксперт» разрешается только с письменного согласия правообладателя.

В случае нарушения авторских прав, «Лифт Эксперт» оставляет за собой право защищать свои права и интересы путем подачи жалоб в правоохранительные органы, а также исковых заявлений в судебные органы.


© 2012–2015. ООО Фирма «САНСЕТ» Все права защищены.

Вход