Вы находитесь здесь:Новости Украины
A+ A A-
1

54142995 1268788773274000 4203758150731431936 nЖитло́во-комуна́льне господа́рство —сукупність галузей, що з дня в день забезпечують безпечне та комфортне життя городян у містах України.

Зараз, коли в Україні відбувається реформування цієї складової нашої економіки, сфера ЖКГ отримує інші риси, однак суть залишається та ж сама. Тобто, є підприємства, що надають послуги, і є споживачі, яким вкрай ці послуги необхідні. Останнім часом кількість Комунальних (тобто державних) підприємств зменшилася, і на ринок вийшли приватні підприємства, що надають послуги нарівні з комунальними. Але говорити про те, що комунальне господарство нашої країни вже реформовано, ще зарано. Отже, свято комунальника, яке святкується в третю неділю березня (цього року випадає на 17 березня), залишається актуальним. Більшість представників галузі кажуть, що воно таким і залишиться, навіть якщо все комунальне господарство стане приватним.

Ліфтовики України також напряму пов’язують себе з цим святом, тим паче, що день працівника ліфтового господарства в Україні так і не запроваджено.

Отже, дорогі колеги, за старою традицією вітаємо вас зі святом і дякуємо від імені всіх споживачів за безперебійну та безпечну роботу ліфтів у наших будинках! За ваш професіоналізм та віртуозну працю в нашій галузі!

Багато сторінок присвячено розвитку ліфтового господарства нашої країни. Воно переживало і переживає різні часи – і складні, і не дуже, – але пам’ятаймо: дорогу осилить лише той, хто йде, головне – рухатися вперед!

Згадуючи працівників ЖКГ, доречно навести приклад людини, яка не дивиться на обставини, а долає їх в самому буквальному сенсі.

Віктор Шмалько – керівник бригади ремонтників КП «Волоські мережі», що на Дніпропетровщині, відомий серед своїх як «дядя Вітя», вже третій рік очолює бригаду ремонтників у складі комунального підприємства, що постало в результаті реформи децентралізації. І нічого дивного в цьому б не було, якби не той факт, що пану Віктору ще замолоду через патологію судин ампутували ноги. Його односельці кажуть, що, можливо, саме через це «дядя Вітя» став майстром на всі руки. Чоловік не цурається будь-якої роботи і виконує її «на відмінно» без огляду на свої вади. Він завжди сам бере участь у ремонті, сам залазить в колодязі, підкручує та налаштовує обладнання, ліквідує аварійні ситуації. Колеги його поважають і більш того – надихаються його прикладом. Пан Віктор також самостійно керує автомобілем, господарює, обробляє город та сад. Має велику сім’ю і, як сам зазначає, зовсім не почуває себе особливим.

Отакі-то люди і не дають нам забувати, якими б не були складними обставини та умови, треба просто повсякденно виконувати свою роботу, адже від її якості залежить життя інших людей. Ось така вона життєво-важлива місія всіх комунальників, яка на перший погляд наче зовсім і не помітна.

Зі святом, дорогі комунальники!

Подробнее ...
1

проф освітаРеформа професійної освіти передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища. Над оновленням стандартів та освітнього середовища підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів Міносвіти працюватиме спільно з роботодавцями та європейськими партнерами. Останні надають на ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро. «Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Міністр освіти та науки Лілія Гриневич. Важливим елементом реформи стане розвиток дуальної освіти, в межах якої учень теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а рештуна реальному виробництві. Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його підприємстві. Ще одне ключове завдання року — становлення Національної системи кваліфікацій. Її можна охарактеризувати як зведення «мосту» між ринком праці та освітою. Ця робота триватиме не один рік, а на 2019 заплановано початок роботи Національного агентства кваліфікацій. Воно має наступні основні завдання: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів, координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики зіставлення професійних та академічних стандартів тощо. Тобто йдеться про те, як стандарти професій будуть співвідноситись з освітніми стандартами, як вони оновлюватимуться. Усе це має полегшити доступ до підтвердження чи отримання професійної кваліфікації, створити систему визнання неформального та інформального навчання.

Реформа професійної освіти передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища. Над оновленням стандартів та освітнього середовища підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів Міносвіти працюватиме спільно з роботодавцями та європейськими партнерами. Останні надають на ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро. «Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Міністр освіти та науки Лілія Гриневич. Важливим елементом реформи стане розвиток дуальної освіти, в межах якої учень теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а рештуна реальному виробництві. Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його підприємстві. Ще одне ключове завдання року — становлення Національної системи кваліфікацій. Її можна охарактеризувати як зведення «мосту» між ринком праці та освітою. Ця робота триватиме не один рік, а на 2019 заплановано початок роботи Національного агентства кваліфікацій. Воно має наступні основні завдання: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів, координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики зіставлення професійних та академічних стандартів тощо. Тобто йдеться про те, як стандарти професій будуть співвідноситись з освітніми стандартами, як вони оновлюватимуться. Усе це має полегшити доступ до підтвердження чи отримання професійної кваліфікації, створити систему визнання неформального та інформального навчання.еформа професійної освіти передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища. Над оновленням стандартів та освітнього середовища підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів Міносвіти працюватиме спільно з роботодавцями та європейськими партнерами. Останні надають на ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро. «Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Міністр освіти та науки Лілія Гриневич. Важливим елементом реформи стане розвиток дуальної освіти, в межах якої учень теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а рештуна реальному виробництві. Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його підприємстві. Ще одне ключове завдання року — становлення Національної системи кваліфікацій. Її можна охарактеризувати як зведення «мосту» між ринком праці та освітою. Ця робота триватиме не один рік, а на 2019 заплановано початок роботи Національного агентства кваліфікацій. Воно має наступні основні завдання: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів, координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики зіставлення професійних та академічних стандартів тощо. Тобто йдеться про те, як стандарти професій будуть співвідноситись з освітніми стандартами, як вони оновлюватимуться. Усе це має полегшити доступ до підтвердження чи отримання професійної кваліфікації, створити систему визнання неформального та інформального навчання.

Источник: http://fru.ua/ua/events/fru-events/u-2019-startuie-masshtabna-reforma-profesiinoi-osvity
Реформа професійної освіти передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища. Над оновленням стандартів та освітнього середовища підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів Міносвіти працюватиме спільно з роботодавцями та європейськими партнерами. Останні надають на ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро. «Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Міністр освіти та науки Лілія Гриневич. Важливим елементом реформи стане розвиток дуальної освіти, в межах якої учень теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а рештуна реальному виробництві. Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його підприємстві. Ще одне ключове завдання року — становлення Національної системи кваліфікацій. Її можна охарактеризувати як зведення «мосту» між ринком праці та освітою. Ця робота триватиме не один рік, а на 2019 заплановано початок роботи Національного агентства кваліфікацій. Воно має наступні основні завдання: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів, координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики зіставлення професійних та академічних стандартів тощо. Тобто йдеться про те, як стандарти професій будуть співвідноситись з освітніми стандартами, як вони оновлюватимуться. Усе це має полегшити доступ до підтвердження чи отримання професійної кваліфікації, створити систему визнання неформального та інформального навчання.

Источник: http://fru.ua/ua/events/fru-events/u-2019-startuie-masshtabna-reforma-profesiinoi-osvity
Реформа професійної освіти передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища. Над оновленням стандартів та освітнього середовища підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів Міносвіти працюватиме спільно з роботодавцями та європейськими партнерами. Останні надають на ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро. «Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Міністр освіти та науки Лілія Гриневич. Важливим елементом реформи стане розвиток дуальної освіти, в межах якої учень теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а рештуна реальному виробництві. Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його підприємстві. Ще одне ключове завдання року — становлення Національної системи кваліфікацій. Її можна охарактеризувати як зведення «мосту» між ринком праці та освітою. Ця робота триватиме не один рік, а на 2019 заплановано початок роботи Національного агентства кваліфікацій. Воно має наступні основні завдання: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів, координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики зіставлення професійних та академічних стандартів тощо. Тобто йдеться про те, як стандарти професій будуть співвідноситись з освітніми стандартами, як вони оновлюватимуться. Усе це має полегшити доступ до підтвердження чи отримання професійної кваліфікації, створити систему визнання неформального та інформального навчання.

Источник: http://fru.ua/ua/events/fru-events/u-2019-startuie-masshtabna-reforma-profesiinoi-osvity

Подробнее ...
1

original-4840799123000617902126748029343563466670080nПатрульна поліція вже вкотре допомагає громадянам, що застрягли в ліфті. Вчора 12 грудня близько 23 години в Луцьку поліцейські визволяли чоловіків, що застрягли в ліфті.

Один з них подзвонив до поліції і повідомив, що його товаришу стає дуже зле, адже прийшов час приймати інсулін, а ліків з собою немає. Про інцидент повідомляли відповідальних працівників, однак минуло більше години.

Інспектори негайно направились на допомогу чоловікам, згодом до них прибули спеціалісти і  усі разом вони визволили громадян з ліфта.
Патрульні викликали медиків, аби ті оглянули чоловіка, якому стало зле. Йому надали необхідну допомогу.

Подробнее ...
1

573efe53b9749В дарницькому районі Києва планують модернізувати ліфти у трьох під'їздах. Перелік відповідних робіт затверджено  розпорядженням КМДА у зв’язку із численними зверненнями мешканців.

Ремонти здійснюватимуть за рахунок бюджетних коштів. Прогнозованим результатом реалізації проектів є: створення належних умов проживання в житлових будинках мешканців району, забезпечення безпечного використання та експлуатації ліфтів, покращення умов у вечірній та нічний час та створення сприятливого середовища для відпочинку мешканців.

Замовником робіт визначено Дарницьку РДА. Уже у 2019 році вона має розробити, провести експертизу та затвердити проектну документацію.

Подробнее ...

Телефоны редакции:

+38 (056) 787-05-28

Использование материалов данного сайта разрешается при условии открытой гиперссылки на liftexpert.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов. Гиперссылка должна быть размещена в первом абзаце материала.

Перепечатка статей, других текстовых материалов, иллюстраций и фотографий с печатного издания «Лифт Эксперт» разрешается только с письменного согласия правообладателя.

В случае нарушения авторских прав, «Лифт Эксперт» оставляет за собой право защищать свои права и интересы путем подачи жалоб в правоохранительные органы, а также исковых заявлений в судебные органы.


© 2012–2015. ООО Фирма «САНСЕТ» Все права защищены.

Вход